Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over het Ado Den Haag Full Support platform? Wellicht vind je het juiste antwoord in onderstaande vragen. Anders kun je altijd contact opnemen met de klantenservice.

Wat houdt het Ado Den Haag Full Support platform in?
Met jouw registratie ontvang je kortingen die oplopen tot 70% op de geselecteerde aanbiedingen. Aanbiedingen zijn enkel te vinden en aan te schaffen op het Ado Den Haag Full Support platform.

Tot wanneer heb ik toegang tot het Ado Den Haag Full Support platform? 
Toegang tot het platform is mogelijk tot 31 juli 2021. Hierbij is het aantal bestellingen ongelimiteerd en kun je onbeperkt gebruik maken van de aanbiedingen op het platform. 


Kan alleen de bezitter van het Ado Den Haag Full Support platform gebruik maken van de aanbiedingen op het platform?
Voor toegang tot het platform is inloggen met jouw persoonlijke gegevens een vereiste. De e-tickets die je bestelt via het platform, staan niet op naam. Je kunt dus met meerdere personen gebruik maken van de aanbiedingen op het platform.

Met hoeveel personen kan ik gebruik maken van de aanbiedingen op het platform?
Voor de meeste aanbiedingen kun je in totaal 8 kaarten per order, per arrangement bestellen. Voor enkele aanbiedingen geldt een uitzondering, dit kun je terugvinden in de productbeschrijving van de aanbieding. 

Ik krijg een foutmelding bij het invoeren van de unieke code, wat moet ik doen?
Als je een foutmelding krijgt, neem dan contact op met de klantenservice.


Hoe kan ik betalen?

Je kunt de bestelling betalen met iDEAL, Bancontact en creditcard (VISA, MasterCard en Maestro).

Hoe en wanneer ontvang ik de e-tickets?
Tickets:
Binnen 15 minuten, binnen 1 werkdag óf een week voor aanvang van het evenement ontvang je de tickets per e-mail. Dit kan per aanbieding verschillen, dit staat ook vermeld op de instructie bij de omschrijving van de aanbieding.

Ontvang ik een bevestiging van de betaling?
Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging.

Hoe verzilver ik mijn e-ticket?
Let op: in veel gevallen dien je het e-ticket uit te printen en geldt deze direct als toegangsbewijs. Dit is niet in alle gevallen zo. Lees daarom goed de instructie die vermeld wordt in de omschrijving van de aanbieding en op het e-ticket zelf.

Hoe kan ik mijn aangekochte e-tickets wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte e-tickets te wijzigen.

Wat gebeurt er bij annulering van een voorstelling?
Indien een voorstelling waarvoor je e-tickets hebt aangeschaft, wordt geannuleerd, zullen wij per e-mail of telefonisch contact met je opnemen om te zoeken naar een alternatieve oplossing. Indien er geen gelijkwaardige oplossing geboden kan worden, ontvang je het aankoopbedrag van deze e-tickets retour.

Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals je kunt lezen in ons privacybeleid.